برج خنک کننده

برج خنک کننده و اجزا و تعمیر و نگهداری

برج خنک کننده

برج خنک کننده و اجزا و تعمیر و نگهداری

گیربکس برج خنک کننده

گیربکس برج خنک کننده

صنایعی که به فرایند گرمازدایی  احتیاج دارند ، از برجهای خنک کننده درست شده در زمین استفاده می کنند تا با بار گرمای خود همگام باشند. برج های خنک کننده دارای فن های بزرگ و موتورهای قدرتمندی هستند که می توانند چالش های زیادی از جمله صدای زیاد ، لرزش و هزینه را به وجود آورند. برای رفع این چالش ها ازگیربکس برج خنک کننده  استفاده می شود.

گیربکس برج خنک کننده نقش کلیدی را برای ضرب گشتاور بازی می کنند

از گیربکس به عنوان کاهنده سرعت استفاده می شود تا سرعت چرخش از موتور ورودی به فن خروجی برج خنک کننده کاهش یابد. شرکت هایی که نیروگاه های تولیدی با ظرفیت بالا مانند کارخانه های صنایع شیمیایی و نیروگاهی دارند ، به برجهای خنک کننده با مقادیر زیادی از ظرفیت دفع گرما احتیاج دارند.

بدون فن آوری گیربکس برج خنک کننده ، موتورهای خنک کننده برج باید عظیم باشند تا مستقیماً گشتاور مورد نیاز فن را کنترل کنند که بسیار بزرگ و سنگین و گران و غیر عملی خواهد بود. در عوض ، کاهش سرعت گیربکس به عنوان یک ضرب گشتاور عمل می کند و باعث می شود موتور اندازه مناسب و سیستم مکانیکی کلی را مقرون به صرفه تر نگه دارد.

کاهش سرعت گیربکس برج خنک کننده  همچنین عملکرد فن برج خنک کننده را بهینه می کند. با افزایش قطر فن ، برای حفظ سطح قابل قبول صدا و لرزش و همچنین برای اطمینان از تمامیت ساختاری خود فن ، باید سرعت فن کاهش یابد. اندازه نامناسب گیربکس از آنجایی که به موتور و فن مربوط می شود می تواند منجر به لرزش بیش از حد ، کار با صدای بلند و آسیب ساختاری برج شود.

در کاربردهای برج های خنک کننده بزرگ ، فن به طور معمول با سرعتی بین 100-200 دور در دقیقه کار می کند. رایج ترین سرعت موتور 1800 دور در دقیقه است که برای دستیابی به سرعت فن موردنظر ، به گیربکس متوسط ​​نیاز هست تا سرعت موتور را تقریباً 9-18 بار کاهش دهد. ترکیب دقیق این نسبت گیربکس ، طراحی تیغه فن و سطح فن در عملکرد خاص و راندمان انرژی برج خنک کننده در یک برنامه خاص توسط نیکان تهویه  اناجم میگیرد .

گیربکس برج خنک کننده  قابل اعتماد “اضطراب سرویس و هزینه ” را کاهش می دهد

گیربکس برج خنک کننده

گیربکس برج خنک کننده

 

گیربکس های برج باعث کاهش اندازه موتور ، بهینه سازی عملکرد فن و محافظت از یکپارچگی ساختاری می شوند.

اپراتورهای کارخانه ها و مهندسین تعمیر و نگهداری باید به طور مؤثر انواع خدمات برج خنک کننده را چه به صورت برنامه ریزی و چه بدون برنامه ریزی مدیریت کنند. یافتن راه حلهای عقلانی و طولانی مدت برای رایج ترین نقاط مشکل در برج ها ، عملیات معمول تعمیر و نگهداری را ترمیم می کند ، استفاده از گیربکس های قابل اعتماد و تأمین کنندگان قابل اعتماد احساس امنیت را فراهم می کنند و باعث میشود به جای اینکه در حالت بحران باشید ، مشکلات مربوط به تعمیر و نگهداری و خدمات را مدیریت کنید.

جهت خرید ، تعمیر و تولید گیربکس و قطعات برج خنک کننده با نیکان تهویه تماس بگیرید

مطالب مفید:

 برج خنک کننده

لوور برج خنک کننده

فن برج خنک کننده

قطره گیر برج خنک کننده

برج خنک کننده فایبرگلاس مکعبی

گیربکس برج خنک کن

پکینگ کولینگ تاور

پمپ برج خنک کن


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد